woensdag 29 augustus 2007

Gebed om rust

Dit gebed is verwerkt in een boek, echt een aanrader om te lezen. Het is een boek van Trevor Hudson, leest makkelijk en is duidelijk.

God geef me de rust,
om te accepteren wat ik niet kan veranderen,
de moed om te veranderen wat ik kan
en de wijsheid om het verschil te zien.
Om te leven bij de dag, om te leven bij het moment.
Om moelijkheden te zien als de weg naar rust,
om, net als Hij, de zondige wereld te accepteren zoals hij is,
niet zoals ik hem graag zou hebben.
Erop vertrouwend dat Hij alles in orde zal maken,
als ik me overgeef aan zijn wil.
Dat ik redelijk gelukkig mag zijn in dit leven
en voor eeuwig ultiem gelukkig met Hem.

Amen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goedemorgen Mirjam
heel bijzonder!!
fijne werkdag
liefs Marian

Anoniem zei

Hoi Mirjam,
af en toe kijk ik eens op je weblog, erg leuk om te lezen, je schrijft zo gezellig.
Lijkt me een hele job hoor, VVF-coordinator, maar volgens mij vind je het een enorme uitdaging. Wat wordt er weer gezorgd zeg.
Wat ook een ongelooflijke regen, hebben wij hier niets te klagen.
Het allerbeste en de hartelijke groeten aan alle bekenden van Marga de With

Anoniem zei

En dat betekent leven uit Genade.
Fijne visserijdagen gehad en zaterdag avond lekker gegeten bij het Sylt en een prachtig vuurwerk.
Ik miste je er wel bij.
We hebben een 4000 tasjes uitgedeeld.

liefs Metty
en de groeten aan Oebele en de rest.