vrijdag 13 april 2007

Afscheid nemen !!!!!!!!!!!!!

Nog 1 dag in Harlingen, en dan gaat de reis beginnen.
Inmiddels heb ik heel veel mensen dag gezegd voor een jaar, dan kom je er pas achter dat er veel mensen zijn die je kent en waar je nog even dag moet gaan zeggen.
Ik ben nog heerlijk 4 weken vrij geweest en heb van het mooie lenteweer genoten en voel me uitgerust.

In de stad zeggen ze wel eens tegen me op z'n Harlings: " bist nou nog niet vurt??????? Dou sudest toch naar Afrika, of bist al weer terug."............ en zo gaat dat dan als je even de stad in bent, maar nu vertrek ik echt hoor en heb er heel veel zin in.
Morgen komt de huurder in mijn huis, zij heeft er ook zin in om hier te gaan wonen en ik zit nu in een vrij kale kamer nog te schrijven.
Het volgende bericht zal vanuit mijn hutje aan boord van de Anastasis in Afrika komen, ik hoop daar zondagavond om 19:25 aan te komen op het vliegveld, en wordt dan opgehaald en dan naar het schip. Het is in West-Afrika 2 uren vroeger dan hier.
Ik ben erg benieuwd hoe het nu in het land is, of er al belangrijke zaken veranderd zijn sinds de nieuwe president er is vanaf eind 2005. Ook ben ik benieuwd wie ik nog ken, in ieder geval wacht Ans me op, zij werkt al 5 jaar op het schip en is ook Nederlandse.

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en kaartjes die ik heb nog heb ontvangen de afgelopen dagen, ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte gaan houden en vind het natuurlijk ook heel leuk om wat vanuit Nederland terug te horen.

De groetjes, Mirjam

6 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve Mirjam
het is nu echt je laatste nacht in Nederland! voor morgen een hele goeie reis!!Ook nog van Diana een dikke knuffel!
liefs Marian

Anoniem zei

Hoe zijn je eerste ervaringen en heb je wat geslapen?
Het is nog steeds prschtig weer en ik vertrek zo richting Harlingen.


groetjes Metty

Anoniem zei

Hoe zijn je eerste ervaringen en heb je wat geslapen?
Het is nog steeds prschtig weer en ik vertrek zo richting Harlingen.


groetjes Metty

Anoniem zei

Hoe zijn je eerste ervaringen en heb je wat geslapen?
Het is nog steeds prschtig weer en ik vertrek zo richting Harlingen.


groetjes Metty

Anoniem zei

Mirjam een dikke knuf van ,
Johan en Hannie en Doede

Anoniem zei

Hoi Mirjam,

Leuk om alles op de 'site' te lezen over het er naar toe leven en het arriveren.
Je bent al meteen van start gegaan.
Fijn dat er zoveel mensen geholpen kunnen worden aan boord, heel bijzonder allemaal.

Ik wens je een mooie tijd met je collega's aan boord en Gods zegen!

groeten uut ut mooiste plakkie aan 't Wad

Willem