maandag 30 april 2007

Blog Blog???@@@

Hallo allemaal,

Nu was ik dus van plan om weer een paar foto's te plaatsen op de website, maar helaas er zit weer een fout in de blogspot. Vanochtend kon het wel, maar toen had ik geen tijd en nu ben ik er even voor gaan zitten en nu is er weer een fout op de pagina.
Jammer, maar helaas. Zodra het kan zal ik weer een paar foto's plaatsen.
Ik weet niet wat ze bij de blogspot allemaal doen, maar als het zo blijft moet ik maar een andere website in het leven roepen.

Alles gaat verder goed, eind van deze week zal de screening zijn in een groot voetbalstadion. We zullen zien hoe dat zal gaan, wordt een drukke lange dag in ieder geval.
Afgelopen weekend was ik vrij en heb er lekker van genoten, naar het strand geweest en zaterdag alvast met alle Nederlanders Koniginnedag gevierd met een bbq op het voordek en spelletjes op het achterdek. Dit was erg gezellig en als ik dus weer foto's kan plaatsen komt er eentje op.


Groetjes aan iedereen en ik hoop dat het probleem zich gauw oplost, wat het dan ook mag zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

lieve Mirjam
gelukkig lukken de berichtjes nog wel, en over een dag of wat is het ook nog wel leuk om de foto van de koninginnendag te zien, is bij de fotograaf ook zo, haha
liefs en we mailen!
Marian

Anoniem zei

Hallo Mirjam,
Leuk hoor om ons nieuwsgierig te houden.
Het was erg leuk gisteravond en je mag trots op Schelte zijn hoe hij zijn huwelijkaanzoek deed ten overstaan van een volle zaal en Anita Andriessen(natuurlijk in het rood)en het college van B en W.van de Stellingwerven
Geweldig,het was een grote verrassing voor de bruid en de familie van Schelte.
De foto mail ik nog wel.
liefs Metty