dinsdag 3 april 2007

Pakken

Ja, het komt nu echt dichtbij. Al 2,5 week vrij van het werk, heerlijk en ook wel nodig, want er valt nog genoeg te regelen en uit te zoeken, maar het einde komt in zicht, de lijstjes worden steeds korter.
Ik probeer wat uit te rusten en 3x per week nog even te zwemmen om een goede conditie op te bouwen, dat zal ik wel missen denk ik het baantjes zwemmen.

Zondag 1 april een mooie uitzenddienst meegemaakt, waar veel familie, vrienden en collega's bij aanwezig waren. Het doet me enorm goed om te weten dat er zoveel mensen meeleven en ook een klein beetje meegaan.
Met het thuisfront is alles goed geregeld, ik kan wat dat betreft met een gerust hart vertrekken.
De paasdagen nog thuis en dan nog een paar dagen.
Nog steeds erg veel zin om te vertrekken, ik ben al druk aan het pakken en ben er ook al achter dat ik wat teveel kilo's mee ga nemen, maar het valt niet mee om voor een heel jaar te pakken.
Nu maar hopen dat ze in Brussel niet al te moeilijk doen.

4 opmerkingen:

Linda zei

Hey Marjam,
Ik heb je blog gevonden hoor!
Ik zet hem direct in mijn favorietenlijst!
Geniet nog van je laatste dagen hier.
En ik hoop je in aug een maandje te bezoeken (O nee niet alleen jou)
groetjes
Linda

Anoniem zei

hai Mirjam
het is nu bijna zover!
straks nog een laatste knuffel en een laatste zoen en dan ga je.... heel veel liefs Marian

Anoniem zei

lieve Mirjam
het is bijna zover, straks nog een laatste knuffel en zoen en dan moeten we het een jaartje zonder je doen! Maar we weten dat jij er heel veel zin in hebt! heel veel van Gods zegen gewenst en we houden contact!
liefs Rinze en Marian

Anoniem zei

mirjam,
een hele goede reis,
en tot snel hoors via blogspot!

groetjes van evelyn en john.